tiistai 7. huhtikuuta 2015

Rakas äiti,



...olen asunut Costa Ricassa kohta kahdeksan kuukautta.


Olen vihdoin löytänyt maan, jossa ihmiset syövät runsaasti tuoreita vihanneksia! Ravintoympyrän suositukset ovat täyttyneet päivän jokaisella aterialla.
 













Herkkuja en ole syönyt käytännössä ollenkaan
















...ja olen saanut paljon uusia ystäviä.














Alkoholia en käytä oikeastaan lainkaan. En vain koe tarvetta sille!














Ja olen hankkinut uusia harrastuksia.














Kotona en vietä aikaa juuri ollenkaan.















Olen kaiken lisäksi oppinut pukeutumaan trooppisen maan ilmaston mukaisesti!
























Työskenteleminen on mielekästä...















....ja vapaa-aikani kuluu lukemisen, mietiskelyn ja itsensä etsimisen merkeissä.



San Jose on häkellyttävän kaunis kaupunki...





















...ja lähdemme kohta tyttöjen kanssa matkustamaan Meksikoon!














Kaikki on hyvin!














Terveisin,
Rakas tyttäresi
Anna

1 kommentti: